1 Aralık 2010 Çarşamba

Led Tool 4

Led Tool 4 piyasaya sürülmesinin üzerinden aslında epey zaman geçti. Çok farklı yeni özellikler getiren bu yeni sürümde fiyat yine aynı kalmış. Sadece 20$ ve yeteneklerine göre de uygun fiyatlı bir Corel DRAW eklentisi.

Led Tool 3'ün özelliklerine ek olarak Matrix on bitmap adında bir özellik eklenmiş. Herhangi bir bitmap'ten renkleriyle birlikte matrix oluşturabiliyorsunuz. Sadece led için değil grafik tasarım için de farklı etkiler elde edeceğiniz bir özellik.


Bunun dışındaki yeni özellikleri incelemek için Led Tool 4 sayfasına gözatabilirsiniz. Önceki detaylı incelemeye buradan ulaşabilirsiniz.

ilgili konular:

9 yorum:

  1. ya ben satın aldım ödemesini yaptım ama aktivasyon kodum yok. nereye mail atmam gerekiyo ki?
    tam mail adresi ne? hiçbiyerde bulamadım :S

    YanıtlaSil
  2. Buradan ulaşabilirsiniz.
    http://macromonster.com/index.php?mod=contact

    YanıtlaSil
  3. s.a arkadaşlar. bende led tool4 satın aldım fakat kurulumunu bir tülü yapamadım hep demo kalıyor nasıl active yapacaz bilen varsa yardımcı olabilirmi..

    YanıtlaSil
  4. A.Rükneddin6 Nisan 2011 21:51

    Herkese merhabalar...
    Kürşad kardeşim, sizi de tebrik eder, başarılarının daim olmasını temenni ederim. Yirmi seneden ziyade kullandığım Corel için, bilgime yaptığın katkılardan dolayı teşekkür ederim.
    bahse konu makroyu almak için ödemeyi ne şekilde yapmak uygun olur. Ayrıca alacağım aktive kodunu çanta bilgisayarım için ya da sistemimi yeniden kurma durumunda kullanabilecek miyim? teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. merhaba iyi günler led tool 4 satın aldım yanlız aktif edicegim ön sürümü bulamadım yardmcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. selamlar kürşat bey bir arkadaşım çizgi edit bölümünden yeni bir makro ile 4,8 mm daireler halinde ve dairelerin arasını istediği boşlukta ayarlayabilecek şekilde makro yazmış. istedim oda nasıl yapılacağını kendisinin değil başka birinin yaptığını söyledi. led tool yerine böyle bir makro varsa kullanamayızmı yada yazılabilirmi.
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. merhaba led tool ile ilgili okudugum mesajlara göre kimse net olarak aydınlatılmamış.herkes bir takım sorular yazmış.Ancak netice yok.Bu konuda bilgili olan bir arkadaş en başından sonuna kadar yapılması gereken işlmleri sıralayarak yazsada herkes neyapacağını bilse gerçekten çok iyi olur.

    YanıtlaSil
  8. arkadaslar daha önce led tool3 kullanıyordum aktivasyonu bittiğinden led tool4 satın aldım gerekli kod mail olarak tarafıma geldi yalnız şöyle bir problemim var macromonsterdan indirdiğim ledtool4 setup ı bilgisayara kurduğumda Corelin içine atması gereken LedTool4_x4.gms macrosunu programın içine atmıyor bilgisayarda arattığımda da bu macroyu bulamıyorum. Bu sebeple programı çalıştıramıyorum. Bununla ilgili yardımlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  9. bana led toll 6 lazım indirme linkini bulamadım kendi sitesinde sadece 7 var nasıl bulurum h işler

    YanıtlaSil