28 Eylül 2011 Çarşamba

Led Tool 5 kendini aştı...

Corel DRAW kullanan tüm açıkhava reklamcılığı ile ilgilenenlerin bildiği CorelDRAW eklentisi Led Tool'un 5. sürümü yayınlandı.

Led Tool 5 led dizimi alanında daha doyurucu sonuçlar üreten yazılım Led yerleşimi yapmanın yanı sıra yeni Matrix on Bitmap özelliği sayesinde halftone (yarımton) etkileri üretmeyi de başarıyor. Adobe Illustrator için yüzlerce dolara satılan eklentileri aratmıyor.


Sadece CorelDRAW X4 ve X5 ile uyumlu olan Led Tool'un yeni sürümüne buradan bakabilir ve buradan da satın alabilirsiniz. Fiyatı yine makul... sadece 25 USD. Led Tool Detaylı incelemesi için buraya gözatabilirsiniz.


ilgili konular:



6 yorum:

  1. çok süper makrolar teşekürler kürsad bilgilendirme için.. josef29 burada nasıll isimle yorum yapcagımızı bir türlü beceremedik:)

    YanıtlaSil
  2. josef29 merhaba, gmail hesabın ile oturum açabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. Bende lisanslısı var güzel bir makro dediğiniz gibi

    YanıtlaSil
  4. arkadaslar ben daha once yuklemistim lisansli olarak daha sonra corel de problem oldu sildim tekrar yukledim led tool5 de program calisiyor gozukuyor lisans kodlarida otomatik yukledi ama program led dosemiyor bilgisi olan varmi?

    YanıtlaSil
  5. arkadaslar led tool hakkinda daha teferruatli bilgi yokmu?
    lisansli yukledim ,daha sonra coreli sildim tekrar yukledim led tool da program calisiyor gozukuyor ama islem yapmiyor hata nerde olabilir

    YanıtlaSil
  6. yazıları convertlemeyi denediniz mi?

    YanıtlaSil