24 Aralık 2008 Çarşamba

Merhaba yeni yıl... (2009 yılı takvimi)

Yeni yıl yaklaşırken CorelTURK Blog okuyucuları için bir hediye hazırlamak istedim. Bu hediyenin yeni bir Corel makrosu olmasını çok isterdim fakat her zamanki gibi vakit darlığı nedeniyle yeni makrolar yazamıyorum. Fakat bu yazmayacağım anlamına da gelmiyor. Özellikle okuyucularımın istekleri doğrultusunda ileriki zamanlarda yeni makrolar gelecek ve halihazırda olan CorelTURK makroları geliştirilecek. Konuyu dağıtmadan yeni yıl için faydalı olacağını düşündüğüm 2009 yılı takvimini sunuyorum. 2 renk Spot olarak hazırladığım takvimde tek bir tip font kullandım. Fontları değiştirerek farklı tasarımlar geliştirebilirsiniz.
Corel DRAW 13 biçimindeki 2009 yılı takvim dosyasını buradan indirebilirsiniz. Hepinizin yeni yılının şimdiden kutluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder