9 Ocak 2010 Cumartesi

Led Tool 3 ve getirdikleri

Yeni nesil tabela ışıklandırmasında kullanılan led şablonlarının tasarımınız üzerinde çok farklı şekillerde dizilmesini sağlayan Led Tool eklentisinin üçüncü sürümü duyuruldu. Yeni sürümde Led Tool 2'deki eksiklikler giderilmiş ve yeni dizilim şekilleriyle (Centerline gibi) yeni seçim (select) ve nesneleri bulma (find) özellikleri eklenmiş. Led Tool 3 tabii ki led ışıklı tabelalar için geliştirilmiş bir eklenti fakat farklı yaratıcı tasrımlar için de kullanılabilir.

Yeniliklere kısaca bir göz atalım...

Auto-matching fill özelliği ile seçilen nesnenin içine (örnekte bir G harfi görüyorsunuz) belirlilediğiniz renk ve çaptaki led deliklerini otomatik olarak yerleştirebilirsiniz.

"Matrix" fill özelliği seçilen bir nesnenin içine belirlediğiniz çap ve renkteki led deliklerinin led boyutundaki matrise yerleştirilmesini sağlıyor.


From edges ile seçilen bir nesnenin dış çizgisi boyunca ledleri belirttiğiniz sıra sayısında yerleştiriyor.


 "Matrix" fill from selected object ile yine matrix fill'deki gibi yerleşim yapabiliyorsunuz. Bundaki fark yerleştirilen şekilleri sizin belirleyebiliyor olmanız. Şekilde bir yıldız şeklinin nasıl yerleştirildiğini görebilirsiniz.

Centerline ise led deliklerini seçtiğiniz nesnenin tam ortasında olacak şekilde bir çizgiye yerleştirebilmenizi sağlıyor. Nasıl yapıldığı buradaki videoda anlatılıyor.

Select Under benim en çok beğendiğim bir özellik. farklı nesneleri farklı renklerde led delikleri ile doldurabiliyorsunuz. Bu zaten yapılabiliyordu, nerede bunun güzelliği derseniz; İki nesne aynı matriste diziliyor ve ikisi de bağımsız renklerde led deliklerine sahip oluyor. Tam olarak anlaşılmadıysa buradaki videoyu izleyin.

Find Color özelliğiyle tek bir ledi seçip aynı renkteki ledlerin tamamının seçilmesini sağlayabilirsiniz. Bu da Select Under için gerekli bir özellik. Video için tıklayın.

Led Tool 3.3 eklentisinin deneme sürümünü buradan indirebilir, macromonster.com üzerinden sadece 19,95$'a satınalabilirsiniz.

ilgili konular:
Led Tool 4
Led Tool 5
DrawStone (CorelDRAW'da taş dizimi)
CorelDRAW ve Tabelacılık
CorelDRAW eklentileri, plugins ve makrolar

53 yorum:

  1. arkadaşlar biriside bu programın nasıl kurulup corelde nasıl açıldıgını anlatmamış ben kuruyorum programı ama corelde hiç bi şekilde bulamadım eklentiyi

    YanıtlaSil
  2. öncelikle corel x4 kullanıyor olmalısın
    eğer öyleyse
    TOOLS menusunden MACROS acılan pencereden de RUN MACROS secenegını sectıgınde bır pencere gelecek.
    pencerenın altında MACROS IN yazan yerden LETOOL3 u secıp RUN a tıkladıgında program acılır.. gerısını yukarıda ustad anlatmış

    YanıtlaSil
  3. from edge özelliğinde nesnenin dış çizgisne deilde biraz daha dışına çizgi dışında çizme gibi bi şansımız varmı örneğin 5mm çzgi dışına çizmm gerekio

    YanıtlaSil
  4. ARKADAŞLAR BU PROGRAMDA LEDLERDEN OLUŞAN HARFLERİ OLUŞTURDUM BU HARFLERİ BAŞKA ÇİZİM PROGRAMLARINA AKTARABİLİRMİYİM YANİ ARADAKİ BAKIR YOLLARI ÇİZMEK İÇİN

    YanıtlaSil
  5. Tabii ki aktarabilirsiniz. File>Export komutuyla farklı vektörel biçimlerde gönderebilirsiniz dosyanızı.

    YanıtlaSil
  6. kardeş ilgin için saol kaydettiğğim dosyaları başka formatlara nasıl çevireceğimi anladım yalnız proteusa aktarmaya çalışıyorum proteus baskı devre çizim programıdır yani ledler arası elektriksel bağlantıları yapmak için ama proteus ares sadece LYT uzantılı dosyaları açıyor .ama kayıt formatını şeçtiğim yerde lyt yi bulamadım bunu nasıl yapabilirim
    yada coreldrawda baskı devre çizilirmi yoksa sadece led dizilminimi gösteriyor

    YanıtlaSil
  7. Proteus eğer vektörel çizimleri destekliyorsa mutlaka bir endüstri standardı formatı destekliyordur. Bu EPS, PS, PDF, DXF, DWG olabilir. Proteusu kullanmadığım için bilmiyorum fakat bir vektörü dışarıdan alma özelliği varsa import komutu gibi bir komutu vardır. Corel çizimlerini ortak formatlara export edip diğer programlarda bu çizimleri import edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. ben programı satın aldım birşey sorcam
    activation yaparken ID numarası neye göre değişio?

    YanıtlaSil
  9. slmlar ID numarası hakkında bilgi alıcaktım. Ben bu programı satın aldım da

    YanıtlaSil
  10. Ugur bakır, bildiğim kadarıyla bilgisayarınızın donanımından bilgi toplayıp bir ID numarası çıkarılıyor.

    YanıtlaSil
  11. BEN DAHA ÖNCE LED TOOL 2 SATIN ALMIŞTIM. BİLGİSAYARA GEÇEN GÜNLERDE FORMAT ATTIM ID NUMARASI DEİŞTİ VİSTADAN WİNDOWS 7 YE DÖNDÜM.
    ŞİMDİ DE MECBUREN LED TOOL 3 Ü SATIN ALMAK ZORUNDA KALDIM. TEKRAR FORMAT ATTIGIMDA GENE SATIN ALMAK ZORUNDAMIYIM.
    TŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  12. Uğur, bunu makroyu satın aldığın yere sormalısın.

    YanıtlaSil
  13. @Kürşad Çakır;
    Öncelikle programı kullandım çok güzel ve faydalı sonra satın aldım yalnız nasıl active edildiği hakkında pek bilgi verilmemiş yardımcı olurmusnuz?

    YanıtlaSil
  14. corel x3 de çalışmıyormu bu kurdum ama görünmüyor

    YanıtlaSil
  15. çok güzel program

    YanıtlaSil
  16. sanırım 64 bıt ısletım sıstemınde calısmıyor ben calıstıramadım

    YanıtlaSil
  17. Windows 7 64 bit ultimate üzerinde CorelDRAW X4'te bizzat deneme yaptım ama herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Sizde hata mı veriyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam kürşat bey bende satın aldım programı corel x6 windovs 7 yüklü bende yardımcı olurmusun nasıl aktivasyon yapılıyor acaba ?

      Sil
  18. win 7 64 bit çalıştıramıyorum problemın ne oldugu konusunda hıc bı fıkrımyok programın setupınu ındırdım kurulumu yaptım ancak programınasıl calıstıracagım ne bır sımge var nede ona benzer bısey hıc bısey yok corelın ıcınden macro kısmındada gorunmuyo anlamadım cokta lazım oldu bı led tabela ısı yapıcam bı turlu calıstıramadım sorunun windows 7 ıle ılgılı oldugunu dusunuyorum msn uzerı yardımcı olabılecek varsa bu macroların nasıl calıstırıldııyla ılgılı cok ıyı olur

    qhuqi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Makro çalıştırma penceresini açtıktan sonra "Macros in" bölümünde LedTool3 makrosunu göremiyor musunuz?

    YanıtlaSil
  20. ben programı satın aldım fakat aktivasyon ile alakalı sorun yaşıyorum aktivasyon numarasını nasıl alıcam ıd numaram elimde ama çakıldım kaldım

    YanıtlaSil
  21. Eklentiyi satın aldığınız yere mail atın. ID numarasını gönderdiğiniz takdirde Aktivasyon kodunu göndereceklerdir.

    YanıtlaSil
  22. kürşad bey konu ile alakalı ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.maili gönderdim ve ben bu satın alma işini 2-3 saat önce yaptım bu eklentinin bize mail olarak (biz mail atmadan demek istiyorum) cevabı gelirmiydi yani şifre ulaşırmıydı ben mail atmasaydım çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  23. Açıkçası eklentinin satın alınma aşamasını bire bir yaşamadım. Fakat satın alan arkadaşlarımdan bildiğim kadarıyla eklentiyi kurduktan sonra eklenti bir kimlik kodu üretecek ve bu kimlik kodunu mail ile gönderip karşılığına denk gelen aktivasyon kodunu alacaksınız. Bu durumda bir mail göndermeleri gerekmiyor. Ama yine de bilgi mahiyetinde bir tane gönderilmeli.

    YanıtlaSil
  24. kürşad bey led tool33 eklentisini corel türkten satın almak istiyorum güvenlimidir satın alabilirmiyiz.

    YanıtlaSil
  25. Corel Türk derken? Corel Türk satıyor mu?

    YanıtlaSil
  26. eklenti için satış bağlantısını yönlendiriyor ben sağlıklı bir şekilde satınalmak istiyorum beni bu konuda satın alabileceğim siteye yönlendirebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  27. macromonster.com adresinden satın alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  28. benımde bu programa ıhtıyacım var deneme sürümümü ındırdım fakat center line de calısırken delık yerlerını duzensız atıyor bu konuda yardımcı olacak uzman arkadas veya arkadasların yardımına ıhtıyacım var saygılarımla areklam07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. led tool tıklıyorum pasvord diyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  30. macroyu çalıştırdığımda Run-time error '13': Type mismatch hatası alıyorum lütfen yardımcı olabillirmisiniz?

    YanıtlaSil
  31. macroyu çalıştırdığımda Run-time error '13': Type mismatch hatası alıyorum lütfen yardımcı olabillirmisiniz?

    YanıtlaSil
  32. Makroyu X5'te çalıştırıyorsanız sorun yaşayabilirsiniz. X5 için X5 sürümünü kullanmanız gerekiyor.

    YanıtlaSil
  33. Activation Şifresi İçin Led Toolun içindeki

    Verilen Id yi Macromonster.com a mail olarak attım. Ve Activation Kodunu Bekliyorum Acaba dogru yeremi attım bilgilendirirseniz sevinirim.KOÇ TEKNİK kocteknikkase@hotmail.com
    (Son olarak Activation Şİfresi Bu attgım mail ile cevabı gelirmi)?

    YanıtlaSil
  34. led toolsu bir kere satın alıyorsunuz arkadaşlar ben 1 kere satın alma ile bir kaç kere indirdim tabi macromonstere üye olmanız gerekiyor

    YanıtlaSil
  35. led tool 3 3 te 4 te 5te de gayet ıyı ve performasnslı calısıyor arkadaslar bu arada bır kere satın alıp ancak uc kere kurabılıyorsunuz led tool. corel programı cok ıyı bılmek ayrıdır yazılımı konusu ayrıdır arkadaslar arkadasları bılgılendırır ıken bıldıklerınızı anlatın bılmedıklerınızı uzmanına bırakın bılgı ıslemcı cevresınde bulunan arkadaslar yazılım konusunda bılgı alın programların hangı sıstemler ıle nasıl calıstıgı konusunda corel kullanan degıl yazılım ısı yapanlar bılgı verebılır

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar bende macromonsterdan led too 4 aldım aktivasyon kodunu 1 gün sonra gönderdiler led tool u açıyorum trial period bitti diyor aktivasyon kodunu yazıyorum active edilmiştir diyor tekrar çalışltırın diyor tekrar açıyorum yine aynı trial period bitti diyor lütfen yardımcı olurmusunuz!

    YanıtlaSil
  37. led tool aldım ıd numarasını mı mail atıcam kuramadım yardımcı olabılırmısınız

    YanıtlaSil
  38. arkadaşlar macromonster güvenli bir site mi kart bilgilerinin tamamını istiyor cv2 kodunu bile istiyor sanal postan istediği ni yapar bu konuda yardımcı olursanız sevinirim iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  39. Güvenli bir site fakat siz yine de sanal kart kullanın.

    YanıtlaSil
  40. Programı alan arkadaşlardan bi ricam olacak.lütfen aşama aşama programın nasıl alındığını ve kurulduğunu anlatailirmisiniz.

    YanıtlaSil
  41. Güzel Bir Paket ama Bunu illustrator zaten Yapıyor Arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  42. LeGo, hangi araçla yapılıyor illustratorde? Açıklarsan memnun olurum.

    YanıtlaSil
  43. ya arkadaşlar ne yapsam led toolun hiçbir sürümü kurulmuyor service pack2 yüklü değil diyor.her türlü service packli cd le format attık windows 7 yükledik service pack 2 ve 3 ü internetten indirip ayrıca yüklemeyi denedik. ayrıca corelın butun sürümlerini yükleyip denedik hep aynı sorun ingilize service pack yuklu değil diyor.bilen arkadaşlar varsa anlatırlarsa sevinirim.ayrıca satan şirketlerin telefonu falan olsa arıcaz ama elımız kolumuz bağlı.

    YanıtlaSil
  44. led tools hakkında bilgi ve program almak istiyorum projeimalat@hotmail.com saygılar

    YanıtlaSil
  45. windows 7 servicepack 2 sanırım henüz güncellenmedi nasıl yüklediniz?

    YanıtlaSil
  46. servicepack 2 bilgisayarın pack 2 si deyil kullandığınız programın mesela corel x4 pack 2 yi yükleyeceksiniz aynısı benimde başıma geldi bu şekilde çözdüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alexander Penkin’s LED Tool 7

      MACROMONSTER.COM SİTESİNDEN ALINMIŞTIR KULLANILMAMAKTADIR
      05442440019

      Sil
  47. X4 üzeri yükleme yapılamıyormu hala ?

    YanıtlaSil
  48. x8 için bunu kullanma şansım nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son sürümünü X4'ten 2020'ye kadar kullanabiliyorsunuz. macromonster.com üzerinden satılıyor. İncelemenizi tavsiye ederim.

      Sil