31 Temmuz 2013 Çarşamba

Adım adım coreldraw.com üyelik rehberi

CorelTÜRK'ü takip ediyorsanız CorelDRAW resmi topluluk sitesi olan coreldraw.com ile kardeş site olduğumuzu biliyorsunuzdur. coreldraw.com, Corel sunucularında barınan ve CorelDRAW Graphics Suite yazılımlarının resmi topluluk sitesidir. Bu siteyi tüm Graphics Suite ekibi takip etmektedir. Ayrıca Corel yazılım mühendisleri ile de forum üzerinden irtibata geçebilirsiniz.

CorelTÜRK Blog yazıları aynı zamanda CorelDRAW.com bloglarında da yayınlanmaktadır. Ayrıca coreldraw.com forumları içerisinde Türkçe bölümünü açtığımız için bir kez daha kendimizle gurur duyuyoruz :)

CorelDRAW.com sitesi genel olarak ingilizcedir. Bu nedenle ingilizce bilmeyen okuyucularımız için bir rehber hazırladım.

Öncelikle burayı tıklayarak kayıt sayfasını açın.
Sonra aşağıdaki görseldeki bilgileri tek tek girin. Görseli daha büyük görmek için üzerine tıklayın.

Join Now düğmesine tıkladıktan sonra karşınıza aşağıdaki sayfa gelecek.


Bir süre bekledikten sonra posta kutunuzu ziyaret edin çünkü Coreldraw.com'dan geçici şifreniz verdiğiniz e-posta adresinize gelecek.

yine coreldraw.com'dan sağ üstteki Sign in düğmesine tıklayarak giriş ekranını açın. Bu ekrana e-posta adresinizi ve geçici şifrenizi girip Sign İn düğmesine tıklayın.

Hepsi bu kadar... Forumlarda iyi vakit geçirmenizi umarım...

1 yorum:

  1. corel x3 kullanmaya başladım türkçe yamasını yüklemek istiyorum bulamıyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil