31 Temmuz 2013 Çarşamba

CorelDRAW X6.4 sneak peek #1

CorelDRAW X6 ile değiştirdiği güncelleme geleneğini bozmadan devam ediyor. Yeni güncellemenin adı X6.4

Daha önce X6.1, X6.2 ve X6.3 güncellemelerini okuyucularıma detaylı bir şekilde tanıtmıştım. X6.4 güncellemesi yayınlandığında da tüm detaylarını, yeniliklerini, hata düzeltmelerini sizlerle paylaşacağım.

CDGS X6.4 güncellemesi yakın zamanda yayınlanacak fakat yine gelenek bozulmamış ve Corel'in resmi topluluk sitesinde bir önizleme videosu (Sneak Peek) yayınlanmış.

Bu videoda font listesinin yeniden düzenlendiğini ve daha kullanışlı yapıldığını göreceksiniz. X6.4 ile fontlara erişim çok daha rahat olacak. Ayrıca listedeki font boyutunu da istediğimiz gibi değiştirebileceğiz.

Videoyu izlemek için: http://coreldraw.com/blogs/gerard/archive/2013/07/31/coreldraw-x6-4-sneak-peek-1.aspx

6 yorum:

  1. Corel12 font gösterimi hepsinden daha başarılıydı. Zannımca o tarz bir dönüş olmak üzere ama hala işin saçma kısmında kalmışlar. Font gösterimi gerçekten daha iyileşmişti 12 de neden bozdular anlamamıştım. Birşeyleri geliştirirken iyi olanı korumak diye bir mantık yok mu dedim gerzolarda, akılları başlarına geliyor zamanla demek ki... Fontu yazdığımız harflerle görmek isterdik yan pencerede. Bu da Corel için bir iyiye dönüş olarak görülebilir diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grafiker, bahsettiğiniz özellikler hali hazırda bulunuyor. Fontu yazdığınız harflerle listenin sağ tarafında görebilirsiniz. Bunun için sadece bir kutu işaretleyeceksiniz.

      Sil
  2. Hocam o AaBbCb leri değiştiremiyor nuyuz? Mesela ben BFN de Dene ĞğŞşİıÖö diye değiştiriyorum. TR karakter var mı diye kontrol babında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örnek metinden bahsediyorsun değil mi? Metnin üzerine sağ tıklayıp "Change Sample Text" komutunu çalıştır. Dilediğin metni yazabilirsin.

      Sil
  3. Çok güzel bir özellik hocam. İyi olmuş.

    YanıtlaSil