3 Aralık 2010 Cuma

CorelDRAW Graphic Suite X5 çevirim içi yardımı yayınlandı.

Corel kullanıcılarıyla küresel anlamda yakınlaşmaya başlayınca olması gerekenleri yapmaya devam ediyor. Corel bir kaç sene önce yayın hayatına başladığı topluluk sitesi coreldraw.com 50.000 üyeyi aşmış durumda. Corel internet üzerinden daha çok kullanıcısına ulaştığını anlamış ve CorelDRAW Graphic Suite için yardım dosyasını çevirim içi (online) olarak yayınladı.

CorelDRAW Graphic Suite için İngilizce ve Almanca olarak iki farklı dilde, CorelDRAW ve CorelPhoto-Paint için ayrı ayrı yayınlanan yardım dosyası internet erişiminiz olan her yerde elinizin altında bulunuyor. Şimdilik sadece 2 dilde yayınlanan online yardım içeriği diğer dillerde de yayınlanacak. Bu dillerin içinde Türkçe olur mu bilemiyorum fakat Türkçe içeriğin artması ve Türk kullanıcılarının sesinin Corel tarafından duyulması için coreldraw.com da daha fazla Türk kullanıcısının aktif olması gerekiyor.

Aşağıdaki bağlantılardan çevirim içi yardıma ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

  1. İngilizce bile olsa çok işime yarar bu benim. Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler Kürşat bey :)

    YanıtlaSil