10 Eylül 2014 Çarşamba

CorelDRAW için 3M renk paletleri

CorelDRAW'da varsayılan olarak gelmeyen ama genelde çok kullanılan bazı renk paletlerini bulmanın zorluğunu biliyorum. Örneğin Açık hava reklamcılığı ve tabela sektöründe Oracal® ve Summa® Renk Paletleri sıkça kullanılmakta. Ayrıca RAL renk katalogu da yine benzeri sektörlerde çok fazla tercih edilmekte. Oracal® ve Summa® renk paletlerinin bir çoğunu daha önce yayınlamıştım. Ayrıca hiç bir yerde bulamadığım RAL renk paletini de kendim yapıp sizinle paylaşmıştım.
Bu sefer açık hava reklamcılığı ve benzeri sektörlerde kullanılmak üzere 3M® renk paletlerini paylaşıyorum. Normalde 3M® Renk kataloguna ait paletler CorelDRAW için kendi internet sitesinde mevcut fakat .cpl uzantılı eski renk paletleri CorelDRAW X5, X6 ve X7 ile bazen pek iyi anlaşamıyorlar. Bunun üzerine tüm 3M® renk paletlerini yeni palet biçimi olan .XML'e tek tek çevirdim. Sonuç gayet başarılı oldu. XML renk paletleri CorelDRAW X7 ile test ettim ve bir sorunla karşılaşmadım.
3M® Renk paletlerini  Kaynaklar sayfamızdan indirebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Çok Teşekkürler Hocam. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba muhteşem olmuş bunlar. Bir de Federal Standard 585 için böyle bir renk paleti olsa tadından yenmez...

    YanıtlaSil
  3. Federal Standard 595 C pardon ...

    YanıtlaSil