product installation unsuccessful, please reinstall (error 24)
1 Nisan şakası gibi karşınıza çıkan bu sorunun sebebi henüz açıklanmamış olsa da büyük ihtimalle Lisanslama sistemi ve Windows güncellemeleriyle ilgili olduğunu düşünüyorum.
Şimdilik basit bir çözümü var.
Windows'un tarihini bir kaç gün önceye alın.
CorelDRAW X4'ü başlatın, CorelDRAW X4 açılacak.
Tarihi tekrar doğru olarak ayarlayın.
Son çare CorelDRAW'ı kaldırın kullanıcı ayarlarını da silin ve tekrar yükleyin. Kullanıcı ayarlarını silemezseniz yeni yüklediğiniz CorelDRAW'ı ilk defa çalıştırırken F8 tuşuna basılı tutun ve fabrika ayarlarına döndürün.
CorelDRAW'ı kaldırdıktan sonra kuramıyorsanız bilgisayarınızın internet bağlantısını kesin. CorelDRAW'ı yüklerken seri numarasına sahip değilim ibaresini (I do not have a key) seçin ve yüklemeye devam edin. Sorunsuz bir şekilde yüklenecektir.
Ofisimdeki Windows 7 yüklü bilgisayarlarımda sorunu yaşamadım. Ayrıca XP yüklü eksi bir sistemimde de sorunla karşılaşmadım. Sorunla karşılaşmamın sebebi CDGSX4 Service Pack 2 yamasını önceden yüklemiş olmam olabilir. Büyük ihtimalle SP2'yi yüklemiş olan sistemler (CorelDRAW sürüm no. 14.0.0.701) bu sorundan etkilenmeyebilir.
Gelişmeler CorelTÜRK Blog giriş sayfasında
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
YanıtlaSilkoray.teb seiral, crack, warez gibi yasal olmayan içerikleri blogta yayınlayamıyoruz. Bu nedenle yourumunuz silinmiştir.
YanıtlaSil