20 Mayıs 2009 Çarşamba

CorelDRAW'da adım adım kum saati yapımı.

Geçenlerde Corel Draw uyuglamaları için araştırma yaparken Interface.ru adında bir web sitesine rastladım. Site oldukça geniş kapsamlı ve doyurucu. Ayrıca Rus kaynaklı olmasına da şaşırmadım doğrusu. Bakınız CorelDRAW harikaları 2.

Interface.ru aslında internet ve yazılım firmasının web sitesi. Yazılım satışından tutun da ücretli-ücretsiz eğitimlere kadar bir çok çözümleri bulunuyor. Sitedeki makaleler arasında Corel Draw dersleri de mevcut.
Özellikle kum saati yapımını çok beğendim. Basit bir ders olduğu için giriş seviyesindeki Corel kullanıcıları dahil olmak üzere herkes uygulayabilir. Derste Corel Draw'da yapılan uygulamalar genelde Shapping ve Arrange komutlarını içeriyor. Dilin Rusça olması yine pek problem değil çünkü adım adım resimlerle anlatılmış. Yine de biraz yarım yamalak da olsa Türkçe okumak isteyenler buraya bakabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder