2 Eylül 2013 Pazartesi

CorelDRAW Harikaları 5

Zaman zaman benzersiz CorelDRAW çalışmalarını sizlerle paylaşıyorum. CorelDRAW Harikaları başlıklı bu yazıda bir adım öteye giderek çalışmanın vektör biçimine de erişebileceksiniz.

Vlad Skolovich adındaki tasarımcı CorelDRAW'da sadece vektör çizim ve az da transparan efekti kullanarak harika bir çalışma ortaya koymuş.

Çalışmanın CDR belgesini buradan indirip inceleyebilirsiniz. Vektör çalışmayı incelerseniz bir ressam gibi kat kat yapıldığını görebilirsiniz. Örneğin kızın yüzündeki maskeyi çıkarabilir, gerçek yüzünü görebilirsiniz ;)

Sanatçının portfolyasına buradan erişebilirsiniz.

Tüm CorelDRAW kullanıcılarına ilham vermesini umarım...

Blogta yayınlanan diğer çalışmalar:

CorelDRAW Harikaları
CorelDRAW Harikaları 2
CorelDRAW Harikaları 3
CorelDRAW Harikaları 4

3 yorum:

  1. işte asıl tasarımcılar bu arkadaşlar,illustratorla çok rahatlıkla yarışabilecek ayrıntıları olan çok zahmetli bir iş yapılmış

    YanıtlaSil
  2. yok yaw. bunu yapan insan olamaz :) çalışmanın resmini görünce ancak maya yada max ile yapılmıştır dedim. adam corel'de yapmış yaw. utandım kendimden. ben ancak cin ali çizebiliyorum.....

    YanıtlaSil
  3. Vektör belgeyi açtıktan sonra kızın yüzündeki maskeyi çıkardınız mı?

    YanıtlaSil