18 Şubat 2008 Pazartesi

Corel Draw Copy/Paste Hatası

Sizin başınıza geldi mi bilmiyorum ama beni zamanında çıldırtmıştı. CorelDraw'da copy/paste çalışmıyordu. Sorun da temp yolunun isminin çok uzun olmasından kaynaklanıyormuş. Yapmanız gereken öncelikle corelapp.ini dosyasını bulmak. Dosya varsayılan olarak "...\Documents and Settings\%UserName%\Application Data\Corel\GraphicsXX\User Config\corelapp.ini" yolunda bulunuyor. Dosyayı açtıktan sonra [TempPaths] bölümüne gelip uzun olan temp dosyası yolunu kısaltın. Örneğin "0=c:\Temp\" gibi. Sorununuz çözülmüş olacak.

13 yorum:

  1. başka bir programdan aldığım texti corel içerisindeki bir textin içine kopyalıyorum fakat,
    kaynaktan aldıgım font ve puntoyu corelin içerisine uyguluyor. ancak corel de kullandığım font ve punto farklı. yani copy paste yapıp işi hızlandırmak isterken her seferinde font ayarı yapmam gerekiyor bu sorunu nasıl çözebilirim?
    yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Maintaing Text format özelliğini açmanız gerekiyor. Options'ta Text bölümünde olması lazım.

    YanıtlaSil
  3. dediğinizi yaptığımda alt tarafa yeni bir path atıyor. çözüm bulamadım başka bir yolu var mı acaba?

    YanıtlaSil
  4. Hangi sürüm için denediniz? X4 mü X5 mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. x4 için denedim yaklaşık 5 kere silip yükledim ama değişen birşey olmadı dün böyle bir sorunum yoktu bugün ortaya çıktı

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. 32 bit yamayı unutmuşum...

      Sil
    2. nasıl bir copy paste hatası yaşıyorsunuz? Paste yapmıyor mu yoksa çok mu uzun sürüyor?

      Sil
    3. copy paste kaydetme ve benzeri hiç birşeyi yapamıyorum.

      Sil
    4. Sanırım sizin sorununuz farklı. Save, copy, paste, export çalışmıyor ve simgeleri pasif görünüyorsa (gri) bu durumda deneme sürümünü kurmuş ve deneme süresini de bitirmişsinizdir.

      Sil
  6. merhaba arkadaşlar x8 de yazıyı tutup farklı bır yere çekince kopyalama yapıyor sorunun kaynağını bilen varmı

    YanıtlaSil