17 Mart 2010 Çarşamba

Yasal kullanıma geçiş kampanyası devam ediyor!

Corel Türkiye Distribütörü Eti Bilgisayar geçtiğimiz şubat ayı başında CorelDRAW Graphic Suite X4 ile ilgili bir kampanya başlatmıştı. Bu kampanyanın haberini yapmış ve tüm Corel kullanıcılarına duyurmuştum.

Yasal Kullanıma Geçiş Kampanyası normalde Şubat 2010 sonunda bitiyordu. Fakat dün Eti Bilgisayar satış bölümünden aldığım bilgiye göre kampanya Bu ayın sonuna (Mart 2010) kadar uzatılmış. Elinizi çabuk tutarsanız bu ayın sonuna kadar CDGS X4 paketini ister Türkçe ister İngilizce olarak yaklaşık 1500 TL yerine yaklaşık 840 TL'ye alabilirsiniz. Kampanyayı uzattığını kendi sitesinde belirtmeyen Eti Bilgisayar yerine ben devreye girip sizleri bu güzel haberden mahrum bırakmıyorum.

Ayrıca Eti Bilgisayar satış bölümündeki arkadaşa X5 çktı mı diye sorduğumda "Hayır henüz çıkmadı" cevabını aldığımda "Ne zaman çıkacak" sorusuna aldığım cevap da "Haziean gibi" oldu. Tahminimce Türkiye'deki resmi satış tarihinden bahsetti ama beni de eksik bilgilendirmiş oldu.

Eti Bilgisayar Corel ürünleri konusunda biraz daha çalışır, biz Corel kullanıcılarına destek olursa daha mutlu olacağım. Buradan sesleniyorum :) Eti Bilgisayar biraz daha sıkı çalışın ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder