14 Mart 2008 Cuma

CorelDRAW'da klavye sorunları

Corel uzun zamandır unicode destekleyen bir program. Kullandığınız fontlarda kodlamalar düzgünse bütün abecelerde (alfabelerde) yazı yazabilirsiniz. Aynı yazı içinde birden çok dil kullanabilirsiniz. Fakat bazen yazı yazareken (özellikle başka dil seçenekleri kullanarak yazılmış) klavye otomatik olarak değişebilir. Örneğin Türkçe F klavye kullanıyorsanız yazma esnasında klavyeniz birden İngilizce Q olabilir. Bunu engellemek için Tools menüsünden Options'a tıklayın (kısayolu CTRL+J). Text bölümüne gelin. Burada Auto-Keyboard Switching işaretini kaldırın.

Klavye sorunu düzelmezse Windows'ta bölgesel ayarlardan diğer klavyeleri kaldırın. Sadece kullandığınız klavye kalsın.

5 yorum:

  1. Teşekkürler .

    YanıtlaSil
  2. Olmadı hala kardeş ya uğraştım o dediğin yerden ekledim kaldırdım yapamadım Q klavye kullanıyorum normalde bilgisayar içersinde Q klavye etkin ama corel x6 ya giriyorum F klavye bi yardım et sana zahmet kardeş.

    YanıtlaSil
  3. Windows F Klavyeden Q Klavyeye Nasıl Geçilir?
    Bilgisayar donanımlarından bir tanesi olarak olmazsa olmaz etmenler arasında yer alan klavyeler Windows işletim sistemlerinde F klavye ve Q klavye olmak kaydı ile iki şekilde kullanılabilmektedir. Q klavye bilgisayarda yer alan ilk tuş olmasından dolayı bu adı alırken F klavyede de aynı durum geçerlidir. Windows işletim sistemlerinde F klavyeden Q…
    https://www.windowshatalari.com/windows-f-klavyeden-q-klavyeye-nasil-gecilir/

    YanıtlaSil